آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود نرم افزار صفحه کلید حرفه ای اندروید با پشتیبانی از زبان فارسی

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود برنامه ای بسیار مفید صفحه کلید بسیار پیشرفته با زبان فارسی در اندروید خود داشته باشید؟آیا سرعت تایپ شما در بخش های مختلف اسمارت فون و تبلت های آندرویدی ، به دلیل ساختار کیبوردهای پیش فرض این سیستم عامل کاهش پیدا کرده است؟ آیا دوست دارید مجدداً سرعت تایپ خود را تا حد بسیار بالایی افزایش بدهید؟ با ما در معرفی نسخه جدید گو کیبورد همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید نرم افزار قدرتمند GO Keyboard آشنا کنیم. GO Keyboard نام ابزاری قدرتمند جهت حرفه ای سازی کیبوردهای آندرویدی و افزایش سرعت تایپ با آنان است که امکاناتی جدید و کاربردی را با صفحه کلید دستگاه های شما اضافه می کند. شما می توانید ظاهر کیبوردرا از میان ۱۰۰ پوسته مختلف متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید و آنان را بر روی بیش از ۴۰ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی اعمال کنید. این نرم افزار در عین زیبایی بسیار هوشمند است ، به گونه ای که رتبه سوم را از دسته Utilities در مارکت آندروید از سوی بیش از ۵۰ میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۵ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت تایپ, تایپ کردن سریع در گوشی, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار فارسی, دانلود نرم افزار کاربری, دانلود نرم افزار کیبرد, زبان فارسی, سایت نرم افزاری اندروید, صفحه کلید فارسی برای اندروید, نرم افزار تایپ سریع در اندروید, نرم افزار صفحه کلید مخصوص اندروید, نرم افزار کیبورد برای اندروید, کیبورد فارسی ویژه سیستم اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 7075
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

دانلود والپیپر زنده و جالب اسمارت فون LG جی ۳

بهترین نرم افزار های اندروید

اگر لایو والپیپر LG G3 ( عکس های زنده متحرک) دیده باشید حتما از یکی از طرفداران ان خواهید شد.این بار نسخه اندروید این لایو والپیپر را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.همانطور که شاهد بودیم ، چندی پیش شرکت LG از گل سرسبد اسمارت فون های خود با نام LG G3 پرده برداری کرد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، والپیپر زنده اورجینال این دستگاه را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

هم اکنون می توانید بک گراند جذاب و دوست داشتنی اصلی اسمارت فون LG G3 را با نام G3 Live Wallpaper 1.0.1.zip برای دیوایس های آندرویدی خود دانلود کنید ؛ این بک گراند به صورت زنده با ترکیبی از دود های آبی و صورتی به صورت شناور می باشد ، برای تنظیم این تصویر زنده ، مسیر Home -> Menu -> Wallpapers -> Live Wallpapers را طی کنید. این تصویر پس زمینه ی زنده بر روی جدیدترین دستگاه های آندرویدی از قبیل Samsung Galaxy S4, Nexus 7, HTC One و Sony Xperia Z آزمایش شده و با آنان سازگاری کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۲٫۵ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اسمارت فون LG, بهترین آنتی ویروس اندروید, دانلود تم G3 Live برای اندروید, دانلود تم اندروید, دانلود لایو والپیپر, دانلود لایو والپیپر برای اندروید 4, دانلود والپیپر اندروید, عکس متحرک, عکس های جالب, عکس های خفن, لایو والپیپر اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

دانلود پوسته لاک اسکرین Sony Xperia Z برای گوشی های اندروید

دانلود تم اکسپریا زد برای اندروید

آیا شما هم از طرفداران لاک اسکرین اصلی اسمارت فون محبوب سونی اکسپریا زد هستید؟با دانلود این نرم افزار لاک اسکرین می توانید تم Xperia Z به اندروید بیاورید!اکنون که دنیای پلت فرم ها و برنامه نویسی برای آنان به شکلی گسترده توسعه یافته ، دیگر هیچ چیز در دنیای نرم افزاری بعید نیست ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید این مژده را به شما کاربران دستگاه های آندرویدی می دهیم که می توانید با نصب Xperia Z Lockscreen ، به سادگی لاک اسکرین دستگاه Sony Xperia Z را به سایر دستگاه های آندرویدی خود بیاورید ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Xperia Z Lockscreen نام یک پوسته زیبا برای لاک اسکرین دستگاه های آندرویدی است ، یک لاک اسکرین فوق العاده زیبا و محبوب با افکت هایی جذاب و دوست داشتنی این بار برای تمامی اسمارت فون ها و تبلت های شما ! بنابراین به کمک این پوسته زیبای لاک اسکرین می توانید محیط دستگاه خود را به یک دستگاه آندرویدی تبدیل کنید ؛ لازم به ذکر است که شما به سادگی می توانید افکت های مورد نظر خود را جایگزین افکت های پیش فرض کنید. شما علاوه بر آنکه می توانید بک گراند مورد علاقه خود را جایگزین بک گراند پیش فرض Xperia Z Lockscreen کنید ، بلکه قادر هستید از امکانات جانبی این اسکرین لاکر نظیر امکان پخش و کنترل موسیقی از لاک اسکرین نیز بهرمند شوید. از قابلیت های کلیدی Xperia Z Lockscreen می توان به موارد زیر اشاره کرد :

نمایی واقعی از لاک اسکرین اکسپریا زد ، افکت های پرده ای ، پشتیبانی از ویدجت های لاک اسکرین ، اسلاید موزیک و شرتکات دوربین ، پشتیبانی از ناتیفیکیشن های پیام های خوانده نشده و تماس های از دست رفته ، پشتیبانی از پسوردهای ۴ رقمی و یا پترن

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۷ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Xperia Z, تم های گوشی های سونی, دانلود تم اندروید, دانلود لاک اسکرین اندروید, لوک اسکرین برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

دانلود نرم افزار اندروید خبرگردی فارسی – Khabargardi 3.0.78

دانلود نرم افزار اخبار فارسی اندروید

دوست داری جدید خبر ها را در موبایل یا تبلت اندرویدی داشته باشی؟با شما هستیم با دانلود نرم افزار اخبار فارسی برای اندروید تا همیشه جدیدترین اخبار را داشته باشید.در گذشته ای نه چندان دور ، برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز می بایست به مطالعه روزنامه ها ، مجلات ، تماشای تلویزیون و … روی می آوردیم ، اما پیشرفت تکنولوژی در اثر گذر زمان تغییرات گسترده ای را در این زمینه نیز پدید آورده است ؛ دیگر برای اطلاع از آخرین خبرهای روز ایران و جهان نیازی نیست برای خرید روزنامه به کیوسک های روزنامه فروشی مراجعه کنید ، یا ساده تر از آن دیگر حتی نیازی به تماشای تلویزیون و شبکه های خبری نیست ! ساده ترین روش جهت اطلاع از آخرین اخبار به زبان فارسی ، اکنون در دستان شماست ! از این پس می توانید به کمک اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود ، جدیدترین اخبار را در موضوعات دسته بندی شده ای خاص مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

اپلیکیشن جدید خبرگردی ، نام نرم افزاری است که به شکلی هوشمند جدیدترین اخبار را از سایت های خبری معتبر دریافت و آنان را در دسته بندی هایی مرتب می نماید ، بنابراین شما تنهابا یک ارتباطات اینترنتی ساده و نه چندان پر سرعت هم می توانید در هر لحظه از جدیدترین اخبار به همراه تصاویر مرتبط با آنان مطلع شوید. نرم افزار خبرگردی قادر است اخبار جدید را به شکل خودکار در طبقهبندی های مرتبط نگهداری کند و همچنین مهم ترین و پربازدیدترین اخبار را نیز برایتان به نمایش بگذارد. این نرم افزار زمان و تاریخ دقیق انتشار خبر را بر مبنای تقویم هجری شمسی ثبت می نماید تا به شکل دقیق از زمان انتشار خبر و وقایع مهم با خبر شوید ؛ از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت جستوجو بر اساس کلمات کلیدی ، امکان نمایش خبرها از یک منبع خاص ، نمایش تصویر در متن خبر و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار خبرگردی را متناسب با دستگاه های آندرویدیتان از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید.

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱٫۳ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اخبار روز با نرم افزار scannerradiopro, اخبار فارسی, جدیدترین اخبار, خبر فارسی, دانلود نرم افزار اخبار, دانلود نرم افزار ایرانی, دانلود نرم افزار فارسی, دریافت جدیدترین خبر ها با اندروید, دسترسی به اخرین اخبار, سایت خبری, سایت های خبری ایرانی, نرم افزار اخبار برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

دانلود نرم افزارتماس رایگان با اندروید توسط نرم افزار وایبر

نرم افزار وایبر اندروید

دوست دارید که تمام تماس ها و اس ام اسهای شما رایگان باشند؟! نرم افزار وایبر را برای اندروید دانلود کنید تا نمودار هزینه های شما سقوط کند! Viber به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاه از یک اتصال اینترنت ( نیازی به اینترنت پر سرعت نیست ) با دوستان خود در سرتاسر جهان بصورت رایگان تماس برقرار کنید. وایبر نه تنها تماس های صوتی بلکه تماس های تصویری و متنی را نیز بطور کامل پشتیبانی می کنید به همین دلیل این نرم افزار را کامل ترین نرم افزار ارتباطی اندروید در نظر می گیرند. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که برای تماس با دوستان خود توسط وایبر، باید دو طرف این نرم افزار را نصب کرده باشند و به اینترنت نیز متصل شده باشند آنگاه می توان با طرف مقابل ارتباط برقرار کرد فرقی ندارد آن شخص دوست شما باشد و از قبل اطلاعات تماس با آن را داشته باشید و یا اینکه برای اولین بار در این نرم افزار با آن آشنا شده باشید.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Viber 4.3.3.67 ویژگی های قابل توجه یی دارد از جمله اینکه کیفیت تماس های صوتی آن به مراتب بیشتر از تماس های معمول است، حجم بسیار کمی دارد، با اینترنت کم سرعت نیز سازگار است، قابلیت اشتراک گذاری عکس با کیفیت بالا را دارا می باشد، سرعت بالایی در ارسال پیام ها دارا، می تواند متن پیام ها را به فرم اس ام اس ها سیستم عامل اندروید نمایش دهد، قابلیت ارسال مکان جغرافیایی شما را نیز دارد و … . نکته دیگری که در رابطه با Viber قابل توجه می باشد این است که برخلاف سایر نرم افزار های مشابه که تنها می توانند بین دو گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید ارتباط برقرار کنند، این نرم افزار می تواند بین دو گوشی موبایل با سیستم عامل های کاملا مختلف ارتباط برقرار کند. اگر در حین مکالمه صوتی اینترنت شما قطع شد می توانید در همان لحظه که خواستید تنها با یک کلید ادامه تماس صوتی را توسط اپراتور سیم کارت خود انجام دهید. توجه داشته باشید که این نرم افزار کاملا رایگان است و برای استفاده از آن به هیچ کرک و سریالی نیاز نیست.

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۲۰ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار رایگان, دانلود نرم افزار وایبر, نرم افزار Viber, نرم افزار ارسال پیام رایگان برای اندروید, نرم افزار تماس اینترنتی, نرم افزار تماس رایگان برای اندروید, کاهش هزینه های تماس ,
:: بازدید از این مطلب : 4968
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

 

شرکت ایرانسل یکی از شرکت هایی بود که گام های موثری در پیشرفت و همچنین معرفی خدمات بیشتر برای کابران سیم کارت های اعتباری برداشت و همین موضوع باعث شد تا شرکت سیم کارت های این شرکت که زیر مجموعه یک شرکت بین المللی به نام MTN است به یکی از بهترین ها تبدیل شوند. این شرکت خدمات گسترده ای را برای کابران خود در نظر گرفته است که هرکدام از آن ها در زمان خاص و همچنین با دستورالعمل خاصی برای همگان معرفی می شوند، اما موضوع مهم این است که اطلاع از تمامی این طرح ها و خدمات بسیار دشوار است. حالا شرکت ایرانسل برای رفع این مشکل و همچنین کمک به کابران خود برای ارتباط کامل تر و صحیح تر با شرکت ایرانسل تصمیم به انتشار نرم افزار ایرانسل من یا MyIrancell کرده است.این نرم افزار را از سایت نیوفوراندروید برای تبلت یا گوشی اندروید خودان دانلود کنید تا استفاده از خدمات ایرانسل برای شما اسان تر شود.

دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید | MyIrancellپیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار MyIrancell توانایی های زیادی دارد از برجسته ترین آن ها می توان به خرید کارت شارژ های مختلف، کنترل مصرف شارژ، دریافت صورت حساب، فعال سازی یا غیر فعال سازی طرح های افزایشی متنوع، تغییر در طرح های فعال شده سیم کارت شما و … اشاره کرد. ویژگی مهم دیگر این نرم افزار این است که با استفاده از آن می توانید علاوه بر کنترل سیم کارت ها، حساب وایمکس خود را نیز کنترل و یا شارژ کنید. این نسخه از نرم افزار MyIrancell بطور کامل و بدون هیچگونه تغییر و یا دستکاری از شرکت ایرانسل دریافت شده و دراختیار شما قرار داده شده است به همین دلیل می توانید با اطمینان کامل از امنیت آن، از خدمات ایرانسل من استفاده کنید. این نرم افزار بصورت کاملا رایگان منتشر شده است و بصورت مستقیم به سرور های شرکت IranCell متصل است و این یعنی سرعت فوق العاده بالا و همچنین دارا بودن کیفیت بینظیر و همچنین قابل پیگیری بودن تمام عملیات های انجام شده در این نرم افزار. در انتها دانستن چند نکته ضروری است اول اینکه برای استفاده از خدمات این نرم افزار باید رمز عبور کنترل حساب کاربری یا همان e-Care را از همین نرم افزار دریافت کنید و دوم اینکه ممکن است میان انجام عملیات های انجام شده تا اعمال آن ها مدت کوتاهی وقفه زمانی ایجاد شود.

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۵۸۶ کیلوبایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 1192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

نرم افزار رسمی رایتل برای اندروید که با نام Rightel 1.0 اماده ی دانلود کرده ایم استفاده از خدمات رایتل را به طور گسترده در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که شما هم اطلاع دارید شرکت رایتل توانسته است پس از معرفی خدمات خود، در مدت کوتاهی به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کند و اکنون نیز به شدت در حال افزایش خدمات خود برای کاربرانش است و همین موضوع باعث شده است تا این شرکت تصمیم ورود به سیستم عامل اندروید را بگیرد. برای شروع شرکت رایتل یک نرم افزار را برای اندروید بصورت رسمی منتشر کرده است که به کاربران خود این اجازه را می دهد تا براحتی برخی از نیازهای خود را برطرف کنند. این نسخه از نرم افزار رسمی Rightel شما را قادر به انجام کارهایی مانند خرید کارت شارژ ۲ و ۵ و ۱۰ هزار تومانی برای سیم کارت، ثبت برای دریافت سیم کارت جدید، معرفی کلی شرکت رایتل، ثبت نام در گیم سنتر و … .این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا استفاده اسان تری از خدمات رایتل در اندروید داشته باشید.

دانلود نرم افزار رسمی رایتل برای اندروید | Rightel 1.0

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

نرم افزار Rightel 1.0 همانطور که گفته شد بصورت رسمی توسط رایتل منتشر شده است و این موضوع باعث می شود تا این نرم افزار علاوه بر داشتن کیفیت و سرعت فوق العاده بالا در انجام خدمات بتواند امنیت اطلاعات بانکی مشتریان رایتل را بطور کامل تامین کند. استفاده از این نرم افزار تنها به دارندگان سیم کارت های رایتل پیشنهاد نمی شود چون با استفاده از این نرم افزار می توان برای دریافت یک سیم کارت جدید اقدام کرد. علاوه بر توانایی های ذکر شده Rightel 1.0 می توان به قابلیت ثبت نام در قرعه کشی ها، و همچنین آخرین اخبار رایتل با خبر شد برای مثال شما می توانید از شروع طرح های سیم کارت هدیه، تماس های رایگان، طرح های مختلف مثل طرح بی نهایت، خدمات جدید و … آگاه شوید. اگر شما از مشتریان شرکت رایتل هستید بهتر از هرکسی با خدمات آن آشنایی دارید اما کسانی که تاکنونی از خدمات Rightel استفاده نکرده اند می توانند با استفاده از این نرم افزار میزان کیفیت پشتیبانی این شرکت را بسنجند. در آخر باید به این موضوع اشاره کرد که برخی از افراد سودجو با ایجاد تغییرات در این نرم افزار و منتشر کردن آن در سایت های نامعتبر قصد بدست آوردن اطلاعات کاربران این نرم افزار دارند اما به دلیل اینکه این نرم افزار نسخه اصلی شرکت رایتل است و هیچگونه تغییراتی در آن اعمال نشده می توانید مطمئن باشید که امنیت اطلاعات شما حفظ خواهد شد.

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۳ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 1231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

Vlc یکی از قدرتمندترین پلیر برای پخش فایل های صوتی و تصویری در جهان است که در بیشتر سیستم عامل ها از جمله PC، اندروید، ای او اس و… کاربرد دارد. هنگامی که برای اولین بار این برنامه را اجرا می کنید ، به صورت خودکار حافظه ی دستگاه شما را برای پیدا کردن فایل های صوتی و تصویری اسکن می کند سپس خیلی سریع تمامی فایل های ویدئویی شما در صفحه اصلی برنامه ظاهر می شوند و یک تصویر کوچک نیز از هر کدام نمایش داده می شود، در کنار هر تصویر نیز اطلاعاتی نظیر نام فایل، مدت زمان پخش و رزولوشن یا وضوح تصویر آن فایل نمایش داده می شود.

VLC for Android Beta 0.9.8

پیشنیاز: اندروید ۲ و بالاتر

کافیست روی یکی از ویدئوها کلیک کنید تا به سرعت فایل مورد نظر شما  پخش شود. برای عقب و جلو کردن فایل ویدئویی حتما لازم نیست که نشانگر روی اسلایدر را حرکت دهید می توانید حتی انگشت خود را روی صفحه به سمت جلو یا عقب بکشید تا ویدئوی مورد نظر عقب و جلو برود. یکی دیگر از قابلیت های VLC 0.9.8 این است که در آن می توانید سایز تصویر را تغییر دهید تا با صفحه نمایش دستگاه تان هماهنگ تر باشد، گزینه های متنوعی برایتغییر سایز تصویر وجود دارد از جمله Fill ،Center ،Best Fit ، ۴:۳؛ ۱۶:۹ و… . برای کم و زیاد کردن صدا در نسخه اندروید وی ال سی باید انگشت خود را روی صفحه حرکت دهید، به این شکل که برای زیاد کردن صدا باید انگشت خود روی صفحه قرار داده و به سمت بالا بکشید و برای کم کردن صدا برعکس عمل کنید. در قسمت بالای صفحه هم منوهای وجود دارند که به شما امکان جستجو بین فایل ها ، گوش کردن موزیک یا دیدن یک ویدئو از صورت استریم ( مستقیما از روی شبکه ) و تازه سازی لیست را می دهند. در هنگام پخش یک فایل صوتی در صورتی که آن موزیک دارای کاور باشد ، تصویر آن نمایش داده می شود . گزینه هایی نیز به منظور تکرار موزیک ها و یا پخش فایل های صوتی از داخل یک لیست و به صورت تصادفی وجود دارد.

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۱ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ابزارهای CD و DVD , بخش موبایل , اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: video پلیر جدید برای اندروید, برنامه پخش فیلم ها با کیفیت بالا, برنامه پخش فیلم ها برای اندروید, بهترین پخش کننده اندروید, دانلود نرم افزار پلیر, نرم افزار وی ال سی برای اندروید, نرم افزار پخش فیلم, پلر فایل های صوتی, پلیر فایل های تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 1285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

 

می خواهید یکی از بهترین بازی ها را برای اندروید دانلود کنید؟چند وقتی است که در بین کاربران اندروید شور تازه ای برپا شده و اکثریت گیمر ها بازی جدیدی را برای انجام دادن انتخاب کرده اند، بله NeedFor Speed Shift. به جرات می توان گفت که این بازی یکی از زیباترین و گرافیکی ترین بازی های جهان است. شما دراین بازی با یک بی ام و شروع خواهید کرد و بعد از پیشرفت در بازی به روز ترین اتومبیل هارا در اوج هیجان تجربه خواهید کرد. در این نسخه از این بازی تغییرات قابل توجهی اعمال شده و این فایل به همراه دیتا با قابلیت نصب کاملا افلاین در سایت قرار گرفته است. با سریع ترین ماشین ها مسابقه دهید و از نهایت سرعت لذت ببرید. از قابلیت های جدید این بازی میتوان به ماشین های جدید ( بی ام و ، لامبورگینی ، پاگانی ، زوندا ) در بیش از ۱۸ مکان معروف دنیا از جمله ( شیکاگو ، لندن ، توکیو ) اشاره کرد.

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت Need For Speed Shift 2.0.8| اندروید

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی از عواملی که این بازی توانسته در بین کاربران اندرویدی محبوب شود این است که میتوان در بازی NeedFor Speed Shift2.0.8 ماشین را سفارشی کرد بر فرض مثال : سیستم تعلیق ، شتاب ، نیترو ، رنگبندی دلخواه ، ارتقا لاستیک میتوان همه این هارا به طور دلخواه تنظیم کرد. این شاهکار شرکت بازی سازی EA قابلیت نمایش را در دو حالت دارد یکی از داخل ماشین و دیگری از بیرون همچنین ماشین ها توانایی استفاده از نیتروژن را نیز دارند که باعث افزایش چشمگیر سرعت ماشین می شود. در گوشه سمت راست بازی نقشه مسیر حرکت شما مشخص می شود و در سمت تصویر نیز مقدار نیتروژن و دنده انتخابی و سرعت سنج و دور موتور نمایش داده می شوند. تیم نیم فور اندروید دانلود و نصب این بازی را به شما پیشنهاد می کند زیرا هر لحظه از این بازی یک جذابیت خاص خود را دارد.بازی ماشین تی

 

راهنمای نصب بازی: ابتدا فایل نصبی بازی را نصب کنید و سپس یکبار وارد بازی شده و بدون انجام کاری از بازی خارج شوید ، بعد از انجام این کار فایل com.eamobile.nfsshift_row_wf موجود در دیتای بازی را در SD Card/Android/obb کپی کنید.

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱ مگابایت

دانلود رایگان دیتا با لینک مستقیم

حجم : ۳۵۶ مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی و گیم , بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب دیتا بازی اندروید , بازی bmw , بازی بی ام و , بازی توکیو , بازی جدید گیمرها , بازی زوندا , بازی سرعت , بازی شیکاگو , بازی لامبورگینی , بازی لندن , بازی ماشین نیترو , بازی نید فور اسپید , بازی پاگانی , بازی کمپانی EA , دانلود بازی ماشین , دیتا بازی نیدفوراسپید شیفت , سرعت سنج ماشین , گرافیکی ترین بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 1289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.
تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی