آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دانلود آخرین نسخه نرم افزار TeamViewer برای ویندوز , مکینتاش , لینوکس

 

آخرین بروزرسانی ۱۳۹۳/۰۴/۰۱ – نسخه ۹.۰.۲۹۴۸۰ اضافه شد .

TeamViewer یک نرم افزار اشتراک گذاری و دیدن فایلها بین ۲ یا چند سیستم مورد نظر است . با استفاده از نرم افزار TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید. TeamViewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است . پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد . نرم افزار Team viewer محیطی برای کنترل دستگاه های همچون کامپیوتر ، تبلت و تلفن های همراه اندروید ، تلفن و تبلت های آیفون عرضه شده است . برای انتقال تصویر هر دو دستگاه احتیاج به نرم افزار تیم ویوور دارند و با توجه به آخرین نسخه نرم افزار انتقال تصویر ممکن می باشد . نرم افزار با توجه به امنیت پیشفرض قرار داده شده در خود از حفاظت و سو استفاده از نرم افزار بدون اجازه کاربر جلوگیری شده است . نحوه عملکرد این نرم افزار بعد از نصب نرم افزار به کاربر سریال و آدرسی تعلق میگیرد هر دو طرف این سریال را دریافت میکنند سریال برای فرد گیرنده خوانده میشود درقسمت سریال ، رمزی چهار رقمی به صورت پیشفرض توسط شبکه اینترنتی ارسال میشود که کاربر برای با خواندن سریال میتواند دستگاه مقابل را کنترل کند . پسورد دریافتی از ۴ رقم به بالا قابل تنظیم است و همچنین سایز صفحه و کیفیت دریافتی با توجه به سرعت اینترنت قابل تنظیم است . کپی کردن فایل ها فقط با Drag & Drop امکان پذیر بوده همچنین نرم افزار به محض دریافت نسخه نهایی و ورژن جدید از به صورت خودکار ذخیره میشود . لازم به ذکر است نرم افزار بعد از هر بار اجرا و بستن رمز جدید را ارسال میکند این امر باعث جلوگیری از سوء استفاده کاربران می باشد . شما میتوانید آخرین نسخه نرم افزار تیم ویوور را از سایت دانلود فارسی به صورت رایگان دریافت کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , درایور PC , کاربردی , بخش لینوکس , بخش مکینتاش , ,
:: برچسب‌ها: teamviewer TeamViewer For Linux TeamViewer برای لینوکس TeamViewer برای مک TeamViewer برای ویندوز TeamViewer جدید TeamViewer لینوکس آخرین نسخه TeamViewer دانلود TeamViewer دانلود teamviewer 8 , 0 , 22298 برای مک دانلود TeamViewer برای لینوکس دانلود TeamViewer برای مک دانلود TeamViewer برای ویندوز دانلود TeamViewer جدید دانلود آخرین نسخه TeamViewer دانلود تیم ویور جدید دانلود رایگان TeamViewer برای ویندوز دانلود نرم افزار TeamViewer دانلود نرم افزار تیو ویور جدید دانلود نسخه آخر TeamViewer دانلود ورژن جدید TeamViewer نرم افزار TeamViewer ورژن نهایی TeamViewer ,
:: بازدید از این مطلب : 1594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 2 شهريور 1393

 MyPC نرم افزاری کم حجم و مجانی است که تمامی اطلاعات در مورد سیستم مثل تنظیمات ، ابزارهای نصب شده ، دستگاه ها و تمامی جزئیات آن را جمع اوری کرده و به نمایش آن ها می پردازد. توسط این برنامه و تنها با یک کلیک می توانید تمامی جزئیات کامپیوتر حتی اطلاعات مخفی و پنهان در مورد دستگاه های نصب شده را نیز به دست آورید.

 

MyPC نمایش مشخصات کامل رایانه شما توسط MyPC 3.2.0.0

 

 

 

password نمایش مشخصات کامل رایانه شما توسط MyPC 3.2.0.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download نمایش مشخصات کامل رایانه شما توسط MyPC 3.2.0.0 لینک دانلود – ۲٫۱۳ مگابایت | لینک کمکی



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: برچسب‌ها: انمایش اطلاعات سخت افزاری , برنامه نمایش اطلاعات سخت افزاری , بهترین برنامه دیدن اطلاعات سیستم , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار MyPC , دانلود نرم افزار با لينک مستقيم , دانلودها , دیدن اطلاعات سیستم , نرم افزار MyPC , نرم افزار دیدن اطلاعات سیستم , نمایش مشخصات سخت افزاری , نمایش مشخصات کامل PC , نمایش مشخصات کامل رایانه ,
:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 19 مهر 1392
.

 

با توجه به این که ویندوز ۸ به تازگی منتشر شده است، هنوز کرک ۱۰۰% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز ۸ و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 1797
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 18 آذر 1391
.

 

5238785db589c93a27036563b95f89cd دانلود نرم افزار PC Optimizer Pro 6.4.0.7

 

نرم افزار PC Optimizer Pro 6.4.0.7 مشهورترین نرم افزار بهینه سازی می باشد که با استفاده از ابزار گوناگونی که این برنامه در اختیار شما قرار داده است می تواند از ۹۰ درصد سقوط سیستم خود جلوگیری نمایید. اگر احساس می کنید به تازگی سرعت سیستم شما کم شده است قطعا ویندوز شما احتیاج به یک نرم افزار تمیز کننده و بهینه سازی دارد. اسکن رجیستری ویندوز برای پیدا کردن و رفع هر گونه اطلاعات نادرست یا منسوخ, محافظت از حریم خصوصی, پاکسازی فایل ها برای همیشه و عدم امکان ریکاوری, حذف کامل برنامه از سیستم شما, مدیریت راه اندازی برای کنترل برنامه ها در هنگام راه اندازی سیستم و … از جمله ابزارهای این برنامه می باشند. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1574
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

067ecd06005cb443eb5ef5fedb03f70f دانلود نرم افزار SpeedUpMyPC 5.3.1.2

 

نرم افزار SpeedUpMyPC 5.3.1.2 برنده بهترین نرم افزار سودمند مراقب سیستم که کامپیوتر شما را تنها با چند کلیک به بالاترین کارایی خود بهینه سازی می کند. با SpeedUpMyPC به نظر می آید تکنسین های کامپیوتر تمام وقت برای شما کار می کنند. این نرم افزار به شما کمک می کند که از تمام قدرت پردازش خود استفاده کنید، کارایی کامپیوتر خود را زیر نظر بگیرید، موقعیت سیستم، استفاده اینترنت، در هم ریختن و صداهای دیسک، رم و سی پی یو تماما به طور خودکار پویش شده، تمیز و بهینه می شوند تا بالاترین کارایی را در اختیار گذارند. شما همچنین قادر خواهید بود اجرای نرم افزار های نهان را برای افزایش سرعت بالا آمدن سیستم حذف یا اضافه کنید. حتماً بعد از مدت ها کار با ویندوز و نصب نرم افزار های گوناگون سرعت سیستم پایین آمده و شما را به فکر عوض کردن ویندوز انداخته است، نرم افزار های زیادی مانند متخصص رجیستری، یکپارچه ساز هارد و … وجود دارند که به تعمیر و بهینه سازی ویندوز پرداخته و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی باز می گرداند، اما با وجود نرم افزار های نصب شده و دیگر تغییرات اعمال شده کافی نمی باشد. پس شما به نرم افزاری نیاز دارید که مدیرت سیستم را در دست گرفته و آن را در زمان لازم بهینه سازد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1624
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

806f41c6987b0f943d6bfc8b71aac5e2 دانلود نرم افزار Registry Optimizer Free 2.4.7.2

 

نرم افزار Registry Optimizer Free 2.4.7.2 یک ابزار رایگان برای بهینه سازی رجیستری سیستم می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید عملکرد سیستم خود را افزایش بدید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به بهینه سازی سیستم با اسکن , رفع خطاهای سیستم و فایل های غیرقابل حذف , تقویت کامپیوتر و نگه داشتین آن در اوج , حفاظت از حریم خصوصی , پاک کردن تمام تاریخچه مرورگر ها , کلید های میانبر و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1852
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

98560ef70dd90d62e0d6ba1197b937cd دانلود نرم افزار System Speed Booster 2.9.5.2

 

نرم افزار System Speed Booster 2.9.5.2 با یک کلیک قادر به بهینه سازی رجیستری و حذف فایل های رجیستری بیهوده و خراب و خطاها و همچنین اسکن رجیستری بوده که باعث تعمیر خطاهای آن شده و در نتیجه افزایش سرعت سیستم را در بر خواهد داشت. همچنین امکانی در System Speed Booster وجود دارد که توسط آن دیگر نیازی نیست مرتب به نرم افزار سر زده و عملیات Optimize یا بهینه سازی را انجام دهید چون خود نرم افزار به طور منظم و خودکار این کار را برایتان انجام خواهد داد. از امکانات این نرم افزار می توان به یکپارچه سازی، تعمیر، فشرده سازی و در کل بهینه سازی رجیستری به صورت خودکار یا دستی , بهینه سازی رجیستری و تنظیمات ویندوز برای افزایش سرعت شبکه مانند افزایش سرعت اینترنت , دارای قسمتی با نام Restore Center برای بازگرداندن سیستم به حالت قبلی خود (پس از هر بار تغییر در رجیستری، نسخه ی پشتیبانی از حالت و تنظیمات سیستم به طور خودکار تهیه شده و با نام تاریخ اعمال و تعداد تغییرات صورت گرفته ذخیره می شود که با کلیک روی هر کدام می توانید سیستم را به حالت قبلی بازگردانید) و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 2073
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1388
.

 

bd4999e9ed698232b423a592318a85dc دانلود نرم افزار Uniblue Registry Booster 2013 v6.1.0.9 Retail

 

نرم افزار Uniblue Registry Booster 2013 v6.1.0.9 Retail شناسایی خطاهای موجود در رجیستری و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالا بردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد. Uniblue RegistryBooster پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است. این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به بالا بردن کارایی سیستم با مرتب سازی و حذف مطالب زاید از رجیستری , ترمیم و تعمیر مشکلات ناشی و موجود در رجیستری برای کاهش کرش ها و مشکلات ویندوز , استفاده آسان و رابط کاربری و گرافیکی جذاب , موتور اسکن قوی و بهره مندی از متد ها و گزینه های مختلف برای بررسی , دارا بودن لیست چشم پوشی، برای نادیده گرفتن بعضی فایل های رجیستری که کاربران بررسی آن را لازم نمیدانند , نمایش گزارش از تمام کارهایی که توسط نرم افزار انجام شده است , سازگاری کامل با ویندوز ویستا , امنیت و اطمینان بیشتر و جلوگیری از کرش ها، هنگ های ناگهانی و مخرب سیستم و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1140
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

 دانلود نرم افزار System Optimize Expert 3.2.7.2

 

نرم افزار System Optimize Expert 3.2.7.2 یک برنامه بسیار کارآمد و مفید در زمینه اسکن ، پاک کردن و بهینه سازی سیستم و رجیستری می باشد. شما با استفاده از این برنامه کم حجم و سبک براحتی می توانید تمامی بخش های مختلف رجیستری و سیستم را اسکن کرده و تمامی مشکلات آنها را از بین ببرید. این برنامه سرعت بسیار بالایی در اسکن دارد و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این برنامه قدرتمند می تواند سیستم شما را کاملا بهینه کند و از کند شدن سیستم جلوگیری کند و بصورت روزانه و دوره ای اقدام به تمیز کردن و حذف کردن تمامی رد پاها و حافطه اینترنت اکسپلورر کند. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به اسکن کلی سیستم و تعمیر مشکلات , بهینه سازی سیستم , ساده ترین عملکردها با نهایت قدرت , امنیت خودکار و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1148
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

a2907826591a985725826eb8e72815f0 دانلود نرم افزار AIDA64 Extreme Edition 2.50.2075

 

نرم افزار AIDA64 Extreme Edition 2.50.2075 یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد . نکته جالب و قابل تامل FinalWire AIDA64 Extreme Edition اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به اطلاعات کافی از motherboard و CPU , تست و اعلام عملکرد کارت گرافیک و مانیتور , عملکرد کارت شبکه و پورت های سیستم , اطلاعات کامل از اسلات ها (PCI, PnP, PCMCIA, USB) , اطلاعات کامل از ویندوز و نوع لیسانس , اطلاعات و نوع عملکرد سیستم امنیتی , لیست کامل دیوار های آتش و نرم افزار های مقابله با بد افزارها , تست پایداری و استقامت سیستم , تست و ارائه اطلاعات از همخوانی میان سخت افزار و نرم افزار های سیستم , تست رم و گرفتن Benchmarks CPU و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

a8a5e5667010a972cdc662c2132b5c20 دانلود نرم افزار JAM Software SpaceObServer Enterprise v5.1.0.817

 

نرم افزار JAM Software SpaceObServer Enterprise v5.1.0.817 یک ابزار قدرتمند برای مدیریت فضای هارد دیسک است که اطلاعات فایل سیستم را در یک پایگاه داده ذخیره سازی می کند. این نرم افزار قادر است درایوهای اصلی و فرعی را اسکن کرده و ساختار، اندازه و مشخصات آنها را در قالب پایگاه داده SQL به شما نشان دهد. همچنین می تواند این اطلاعات را به صورت جدول، فهرست، مرتبه ای، جدول میله ای ۳D، نمودار دایره ای، نمودار خطی و نمودار درختی به شما نمایش دهد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا فضای هارد خود را کاملا در کنترل داشته باشید و میزان فضایی که در آینده قرار است اشغال شود را تنظیم کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به اسکن های منظم و ذخیره سازی , تشخیص افزایش فضای هارد دیسک در سطح پوشه , شناسایی فایل های غیر ضروری , یافتن فایل های تکراری , گزارش خودکار از طریق اتوماسیون OLE , کراس پلت فرم SSH و مبادله اسکن های صندوق های پستی , تجزیه و تحلیل درایوها و دایرکتوری ها , اسکن دیسک های محلی و شبکه , رابط کاربری مانند اکسپلورر , پیدا کردن فایل های قدیمی و منسوخ شده , فیلتر و لیست کردن مستقیم فایل ها از پایگاه داده , امکان کار از طریق کنترل از راه دور , ابزار مدیریت پیکربندی اسکن، مشاهده نتایج اسکن و تولید فایل خروجی از راه دور , پشتیبانی از فایل های مبتنی بر NTFS , پاکسازی فضای هارد دیسک , امکان جستجوی فایل ها , پشتیبانی از فایل و نام فایل یونیکد , سفارشی سازی و تعیین فرمت فایل خروجی و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , درایور PC , کاربردی , فشرده سازی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

final unistaller حذف کامل برنامه ها نصب شده بروی سیستم با Final Uninstaller 2.6.9

 

Final Uninstaller 2.6.8 یک راه جدید و بهتر را به برای بالا اجرای بهینه و موثر کامپیوتر شما با استفاده از پاک کردن بازمانده فایل ها و مقادیر باقی مانده در رجیستری برای برنامه هایی که از سیستم حذف شده و یا نصفه حذف شده اند. این برنامه در با استفاده از پایگاه داده قدرتمند بکه با استفاده از توابع زیادی پیاده سازی شده به اسکن کامپیوتر شما به صورت هوشمندانه پرداخته و پس از تشخیص فایل های پس مانده از برنامه های مختلف ، به وضوح فهرست برنامه های کاربردی که می تواند حذف شود و به طور کامل پاک نشده اند را فقط با یک کلیک میتوان به راحتی حذف نمود!

 

ویژگی های کلیدی  Final Inistaller 2.6.8 :

· سیستم پیشرفته اسکن جهت تشخیص فایل های باقی مانده از نرم افزار های حذف شده.
· تشخیص فایل های جا مانده ، کلید های ناقص رجیستری ، سرویس های ناقص ، و درایور های به جا مانده در طی اسکن.
· لیست کردن و انتخاب برنامه ها جهت حذف.
· قابلیت آپدیت به صورت آنلاین.
· ارائه راهکار جهت حذف برنامه هایی که به صورت دستی باید پاک شوند.
· و . . .

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 987
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

Max%20Registry%20Cleaner جستجو و حذف فایل های از کارافتاده ویندوز با Max Registry Cleaner 6.0.0.047

 

با استفاده از نرم افزار Max Registry Cleaner می توانید به جستجوی فایلهای کهنه و ازکار افتاده بپردازید و سپس با آنالیز حرفه ای، آنها را پاک یا بهینه کنید. این کار خیال شما را در رابطه با ارورهای مکرر سیستم راحت می کند و فضای هارد شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. همچنین سرعت ملموسی را به ویندوزتان می دهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Max Registry Cleaner :
- بهینه سازی ، پاکسازی و تعمیر رجیستری
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سرعت بالا در اجرا و عملکرد سیستم
- افزایش سرعت و کارآیی سیستم پس از پاکسازی
- آنالیز دقیق رجیستری و بخش بندی به Level های مختلف
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتوماتیک در صورت به وجود آمدن مشکل
- افزایش سرعت بوت شدن و اجرای ویندوز پس از استفاده از این نرم افزار
- کاهش کرش شدن نرم افزارهای مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز سون
و …

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

RecentX%20v3.0%20Build%2012 جستجو در کامپیوتر توسط RecentX v3.0 Build 12

 

RecentX نرم افزاری فوق العاده حرفه ای در زمینه جستجوی فایل در کامپیوتر و جایگزینی مناسب برای Search ویندوز می باشد. توسط این نرم افزار قدتمند به راحتی می توانید در مدت زمان کمی به فایلها، پوشه ها، برنامه ها و وب سایت ها دسترسی پیدا کنید. این برنام با مرورگرهای مختلف مانند Firefox, IE, Opera و… سازگاری کامل دارد به طوری که به راحتی می توانید به جستجوی وب سایت های بازدید شده در که در History مرورگر ذخیره می شود بپردازید. این برنامه می تواند بر اساس نام، پسوند، تاریخ، حجم، و کلمات کلیدی به دنبال فایل ها، پوشه ها و برنامه های شما بگردد. از ویژگی های دیگر برنامه قابلیت مقایسه فایل ها و نمایش کارهای که اخیرا در کامپیوتر انجام داده اید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1199
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

 

Digital Rescue 4 Premium v4.0.0.2E بازیابی قدرتمند اطلاعات از دست رفته با Digital Rescue 4 Premium v4.0.0.2E

 

digital rescue 4 premium نام یک نرم افزار قدرتمند با رابط کاربری آسان در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته و پاک شده میباشد.این نرم افزار قابلیت بازگردانی انواع فایلهای تصویر ،موزیک ،ویدئو ،ایمیلها و… پاک شده از هارددیسک رایانه شما را به سهلترین شکل ممکن که تا بحال تجربه نکرده اید را دارد.هم اکنون میتوانید این ابزار قدرتمند را از سایت سیب دانلود دریافت کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , فشرده سازی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

RegGenie پاکسازی سریع رجیستری با RegGenie 3.0.1.2

 

RegGenie نرم افزاری است که در عرض چند دقیقه سرعت سیستم شما را بهینه کرد و تمامی ارورهای آن را برطرف می کند. با این برنامه در می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و همه چیز را به آن بسپارید چرا که این نرم افزار همه اعمال پاکسازی را به صورت کاملا اتوماتیک و بسیار سریع انجام می دهد و شما تنها می بایست نظاره گر نتیجه کار باشید. این نرم افزار از بخشهای Registry Backup، Registry Defrag، Windows Startup Manager، AutoScan و Safe Scan تشکیل شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار RegGenie:

- برطرف کردن مشکل پسوندهای غیر قابل استفاده
- تمیز کردن برنامه های که در استارت آپ ویندوز قرار دارند
- تمیزکاری درایور های دارای مشکل
- مسیرهای اشتباه ثبت شده در رجیستری ویندوز
- فایل های راهنمای گمشده یا پاک شده نرم افزار ها
- رفع خطای موجود در نرم افزار ها
- رفع خطاهای فایل های EXE
- رفع اشکال نرم افزار ها که با خطا مواجه میشوند
- رفع خطای فایل های سیستمی نظیر فایل های DLL, Runtime Error,ActiveX Error
- رفع اشکال سیستم windows Installer
- رفع مشکل نرم افزار های مرورگر وب Internet Explorers
– رفع خطای صفحه آبی ویندوز و رفع خطاهای Windows Explorer

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

6%20Theme%20for%20Windows%207 6 تم مختلف و بسیار زیبا مخصوص ویندوز 7

 

در این مجموعه ۶ تم بسیار جذاب در زمینه، طرح ها و رنگهای مختلف جمع آوری شده است که هم اکنون می توانید آنرا از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1388
.

 

 دانلود نرم افزار SysTweak Regclean Pro 6.21.65.2420

 

نرم افزار SysTweak Regclean Pro 6.21.65.2420 آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ بسیاری از کاربران در این مواقع تعویض ویندوز را پیشنهاد می کنند اما بسیاری از کاربران حرفه ای دیگر که برای کار با یک ویندوز نرم افزارهای فراوانی را روی آن نصب کرده اند به دنبال تعمیر و بازسازی ویندوز خود هستند. عده ای نیز از نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده است کمک می گیرند. SysTweak Regclean Pro نیز یکی از این دسته نرم افزارهاست. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

2 51 تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته SecurityCam

با استفاده از نرم افزاری هم اکنون  سیب دانلود برای دانلود قرار داده است میتوانید وبکم را به دوربین مدار بسته تبدیل نمایید.با استفاده از نرم افزارSecurityCam.v1.4.0.7 قادر میباشید که نظارت دقیق و همزمان بر روی تمامی وبکم ها که به یک سیستم وصل هستند را داشته باشید این نرم افزار از سیستم پیشرفته ای بر خوردار میباشد به این صورت که پس از نمایش انواع نقاطی که شما به وبکم متصل کرده اید بر روی مانیتور میتواند در صورت هر گونه عمل مشکوکی که مشاهده میکند عکس بگیرد و آن را ذخیره کند همچنین قادر میباشد تا در صورت لزوم صدای هشدار دهدنده ای دهد تا هم شخص حاظر در محل را فراری دهد هم به عنوان یک دزدگیر برای شما عمل میکند و این از بهترین و برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار هست که هر نرم افزاری دارا نمیباشد. این در زمانی کاربرد دارد که خود شما وقت آن را ندارید که به طور تمام وقت بر روی مانیتور خیره بمانید. این نرم افزار قابل استفاده بصورت محلی  Local  و راه دور  Remote میباشد.

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته , تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته SecurityCam , دانلود آخرین نسخهSecurityCam , دانلود آخرین ورژنSecurityCam , دانلود نرم افزاSecurityCam , دانلود نرم افزارSecurityCam , v1 , 4 , 0 , 7 , دانلود نسخه نهاییSecurityCam , دانلودSecurityCam , دانلودSecurityCam , v1 , 4 , 0 , 7 , نظارت بر دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 1084
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

2 9 اجرای فایلها با Universal Viewer Pro

Universal Viewer Pro v6.5.2.0 یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید میباشد که قادر است اکثر فایلهای موجود را برایتان باز و اجرا کند.از جمله پی‌ دی ‌اف. فلاش، فونت، انیمیشن، فرمت‌های اداری مایکروسافت، تصاویر و عکس‌ها، موسیقی و فایل‌های ویدیویی و… همچنین این نرم افزار از یونیکد  پشتیبانی کرده و با ویندوز اکسپلورر سازگاری دارد  و از نقاط مختلف آن قابل اجرا میباشد.و با انواع فایل منیجر ها نیز سازگاری دارد.این نرم افزار از از انواع فرمتهای ویدئویی موجود و انواع فرمتهای عکس نظیر BMP JPG GIF PNG TGA TIFF پشتیبانی کامل کرده.همچنین این نرم افزار قبل جستوجو نیز دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: آفیس و PDF , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , فشرده سازی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , بخش لینوکس , ,
:: برچسب‌ها: , اجرای فایلها با Universal Viewer Pro , اجرای همه ی فایلها , دانلود آخرین نسخهUniversal Viewer Pro , دانلود آخرین ورژنUniversal Viewer Pro , دانلود نرم افزارUniversal Viewer Pro , دانلود نرم افزارUniversal Viewer Pro v6 , 5 , 2 , 0 , دانلودUniversal Viewer Pro , دانلودUniversal Viewer Pro v6 , 5 , 2 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

2 14 ریجستری کامپیوتر NETGATE Registry Cleaner

سیب دانلود قصد دارد در این پست نرم افزاری بسیار کاربردی و اجرایی را برای شما کاربران عزیز معرفی کنید این نرم افزار NETGATE Registry Cleaner v4.0.705.0 که عملیات ریجستری و یکپارچه سازی ویندوز را بطور خارق العاده ای انجام میدهد.این نرم افزار با حذف کامل فایلهای غیر ضروری باعث میشود که در کامپیوتر شما سرعت ویژه ای شکل بگیرد و در اجرای بازی های سنگین نیز تاثیر بسزایی دارد همچنین این نرم افزار امکان این را به کاربرد میدهد که بتواند یک نسخه پشتیبانی از ریجستری ویندوز داشته باشد تا بعد از عملیات ریجستری اگر کوچکترین مشکلی برای فایلها پیش آمد سریع به حالت قبلی سیتم بر گردد و عملیات در صورت در خواست از سر گیرد.همچنین این نرم افزار قادر میباشد تا برخی از کارهای ویندوز را بصورت زمانبندی شده توسط خودتان انجام دهد.پیشنهاد میکنم آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آخرین نسخهNETGATE Registry Cleaner , دانلود آهرین ورژنNETGATE Registry Cleaner , دانلود برنامه ریجستری , دانلود نرم افزار ریجستری , دانلود نرم افزارNETGATE Registry Cleaner , دانلود نرم افزارNETGATE Registry Cleaner v4 , 0 , 705 , 0 , دانلودNETGATE Registry Cleaner , دانلودNETGATE Registry Cleaner v4 , 0 , 705 , 0 , ریجستری کامپیوتر NETGATE Registry Cleaner , يکپارچه سازي ويندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 946
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

نرم افزار صحبت با کامپیوتر و دستور دادن - Nuance Dragon NaturallySpeaking 12.0 3011
نرم افزار ساخت و کار با PDF حرفه ای - Nitro Pro 8.0.4.6 1346
نرم افزار کنترل گوشی از کامپیوتر - MOBILedit! Forensic 6.9.0.2831 1907
نرم افزار ایجاد نمودار برای نمایش ایده - Edraw Soft Edraw Max 6.7.0.2298 523
نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف - PDFill PDF Editor 9.0.9 991
نرم افزار ثبت کلید های زده شده کیبورد - Keyboard Tracer 1.94 870
برنامه پرینتر مجازی و پیش نمایش کمک پرینت - priPrinter Professional Edition 5.0.2.1440 Final 527
نرم افزار پی دی اف خوان و ویرایش PDF فوکسیت 5 - Foxit PhantomPDF Business 5.4.0.0902 1016
Paragon Hard Disk Manager 12 Professional 10.1.19.15808 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک 792
Scanitto Pro 2.13.24.235 - نرم افزار ساده سازی فرایند اسکن کردن 704
SadMan Search 6.0 - نرم افزار جستجو متن بصورت حرفه ای 653
Softany WinCHM for Words 3.02 - نرم افزار ساخت فایل های راهنما 752
ORPALIS PaperScan 1.6.0.1 Professional Edition - نرم افزار مدیریت اسکن 584
Perfect Uninstaller 6.3.3.9 Datecode 30.07.2012 - نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده 1531
Xilisoft iPod Magic Platinum 5.4.0.20120709 - نرم افزار مدیریت آیپاد 831
Advanced Find and Replace 7.7 - یافتن و جایگذاری پیشرفته در فایل های متنی 589
Deep Freeze Enterprise 7.50.220.4100 - نرم افزار حفظ سیستم در برابر تغییرات 1139
Rob Latour CallClerk 4.3.6 - نرم افزار منشی تلفنی 1564
VariCAD 2012 2.06 - نرم افزار طراحی قطعات صنعتی 1469
Weather Watcher Live 7.1.38 - نرم افزار مشاهده آب و هوا بصورت زنده 4502
HyperSnap 7.16.03 - نرم افزار عکسبرداری از صفحه نمایش 1417
Alarm Clock Pro 9.4.7 - نرم افزار ساعت حرفه ای ویندوز و برنامه ریزی روزانه 3559
YouWave for Android 2.3.0 - نرم افزار اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز 3780
TechSmith Camtasia Studio 8.0.0.878 – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش 1995
NextUp TextAloud 3.0.42 - نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار 7210
Extreme Movie Manager 7.2.2.9 Deluxe Edition - نرم افزار مدیریت فیلم بر روی هارد 2808
PassMark BurnInTest Pro 7.0 Build 1012 - نرم افزار عیب یابی سخت افزار 5704
Zan Image Printer 5.0.16 - نرم افزار پرینت عکس کمک پرینتر 1566
Salfeld Child Control 2012 12.419 - نرم افزار کنترل کودکان در استفاده کامپیوتر 2186
Joboshare iPhone Rip 3.3.0.0410 - نرم افزار مدیریت آیفون اتصال به کامپیوتر 1646
Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.2.3.20120412 - نرم افزار مدیریت آیفون اتصال به رایانه 1733
PDF-XChange 2012 Pro 5.0.255 - نرم افزار ساخت پی دی اف 3466
SuperSpeed RamDisk Plus 11.6.795 - نرم افزار ایجاد درایو مجازی بر روی رم 1691
Stratopoint PrintFolders 2.51b - نرم افزار پرینت لیست فایل ها و فولدر ها کاتالوگ سازی 1130
WisdomSoft ScreenHunter Pro 6.0.837 - نرم افزار ضبط صفحه نمایش 2983
Efofex FX Equation 4.005.1 - نرم افزار نوشتن معادله های ریاضی 6130
Acute Systems TransMac 10.2 - نرم افزار خواندن فرمت دیسک مکینتاش در ویندوز 2182
VueScan Pro 9.0.92 - دانلود نرم افزار اسکنر با کیفیت 3399
Adobe Acrobat X Professional 10.1.3.23 - دانلود نرم افزار آدوب آکروبات 10134
Driver Genius Professional 11.0.0.1126 Portable - نرم افزار بروز رسانی درایور و بک آپ گیری 2129
PC Auto Shutdown 5.1 - نرم افزار خاموش و روشن کردن اتوماتیک کامپیوتر 7857
FinePrint Pro 7.01 - نرم افزار مدیریت کار های پیچیده چاپ و رفع مشکل 3345
AceMoney 4.20.5 - نرم افزار سازماندهی و مدیریت امور مالی 3607
Video2Webcam 3.3.0.6 - نرم افزار قرار دادن فایل ویدئوی جای تصویر وبکم 2402
Power Notes 3.64.1.4350 Portable - نرم افزار یادداشت دسکتاپ یاد آوری 2596
Classic Menu for Office Enterprise 2010 5.00 - اضافه شدن منوی کلاسیک برای آفیس 2010 2544
A-PDF Scan Optimizer 2.9.1 - نرم افزار بهینه سازی فایل پی دی اف 1917
Final Uninstaller 2.6.10 Final - برنامه پاکسازی نرم افزار های اضافی 3721
R-Wipe & Clean 9.7 build 1823 Portable - نرم افزار پاکسازی کامپیوتر 3792
priPrinter Professional Edition 4.5.1.1354 Final - نرم افزار دستکاری قبل از پرینت 2892



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ابزارهای CD و DVD , امنیت , آنتی ویروس و فایروال , مخفی سازی و رمز گذاری , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , آپدیت آنتی ویروس ها , گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , انیمیشن سازی , فلش و ابزار های آن , گالری گرافیک و پلاگین , گالری فونت و ابزارهای آن , گالری آیکون و ابزارهای آن , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , Server و شبکه , اداری و کاری , آفیس و PDF , نرم افزارهای اداری , نرم افزار های مهندسی , برنامه نویسی , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , فشرده سازی , ابزار سخت افزار , فرهنگ لغت و دیکشنری , سایر نرم افزار های کاربردی , بخش لینوکس , بخش مکینتاش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1416
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 


ویندوز 8 هم اکنون با ارائه نسخه جدیدی از این سیستم عامل توسط کمپانی مایکروسافت، قابل استفاده برای تمامی کاربران است. یکی از تغییرات بزرگی که در این نسخه روی داده است، جایگزین شدن صفحه شروع و یا همان Start Screen به جای منوی شروع یا Start ویندوز است که تا کنون در تمامی نسخه های ویندوز موجود بوده است. در این مقاله آموزشی با این صفحه و چگونگی مدیریت آن به صورت کامل آشنایی پیدا می کنیم.

شروع کار با Start Screen ویندوز 8
بعد از روشن کردن سیستم خود و بالا آمدن ویندوز 8 در سیستم شما اولین صفحه ای که به شما نمایش داده می شود همان صفحه Start Screen است که با استفاده از آن می توانید تقریبا هر کاری را توسط ویندوز خود انجام دهید. در این صفحه تمامی برنامه های مورد نیاز شما برای انجام کارهای روزمره مانند وب گردی‌ ، چک کردن ایمیل و ارسال آن، مدیریت تصاویر، آهنگ و ویدئو ها تدارک دیده شده است.

 

صفحه Start Screen

 


همانطور که می بینید یکی از گزینه های موجود در این صفحه، گزینه Desktop است که با کلیک بر روی آن می توانید صفحه دسکتاپ ویندوز خود را مشاهده کنید و مانند گذشته از ویندوز سیستم خود لذت ببرید.

 

صفحه دسکتاپ Desktop


مدیریت Application ها در صفحه Start ویندوز
در صفحه Start Screen ویندوز 8 همانطور که می بینید تمامی برنامه ها و App های موجود در کنار یکدیگر و البته دسته بندی خاصی چیده شده اند. اما در صورتی که دوست دارید این ترتیب را با توجه به نیازهای معمول خود دوباره آرایش دهید تنها کافی است کلیک موس خود را بر روی هر یک از گزینه های موجود نگه دارید و سپس اقدام به تغییر جای آن گزینه بکنید.


تغییر جای گزینه ها در Start Screen

 

در صورتی که گزینه مربوطه را به سمت چپ صفحه بکشید امکان ساخت دسته بندی جدید برای شما با نمایش یک ستون دیگر فراهم می شود که از این امکان می توانید برای دسته بندی های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم خود مانند برنامه های کار با اینترنت ، برنامه های گرافیکی ، برنامه های کار با مالتی مدیا و … تقسیم بندی کنید. توجه داشته باشید که از این به بعد هر نرم افزاری که بر روی سیستم خود نصب می کنید مانند گذشته که آیکون آن در صفحه دسکتاپ شما پدیدار می شد در صفحه Start Screen ویندوز شما نیز نمایش داده می شود.

در صورتی که می خواهید به صورت گروهی بر روی گزینه های موجود در این صفحه تغییری را ایجاد کنید تنها کافی است بر روی هر یک از گزینه های موجود که مورد نظر شما است راست کلیک کنید و سپس همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید در پایین تصویر نوار جدیدی نمایش داده می شود که به شما امکان Unpin from Start برای نمایش ندادن و محو کردن برنامه های مورد نظر از صفحه Start و همچنین گزینه Clear Selection و Uninstall برای حذف کلی آن برنامه نصب شده یا App نمایش داده می شود.


مدیریت App ها و دیگر گزینه های ویندوز 8

 

در صورتی که تنها بر روی یک گزینه راست کلیک کنید و با این کار آن را انتخاب کنید گزینه ای با نام Smaller یا Larger نیز نمایش داده می شود که برای تغییر اندازه نمایش آن گزینه در صفحه Start Screen است. برای مثال پیشنهاد می کنیم App ایمیل های خود را برای نمایش اطلاعات بیشتر به صورت Larger در آورید و دیگر App ها و گزینه های موجود در Start Screen ویندوز خود را که استفاده کمتری از آن ها می کنید را به صورت Smaller قرار دهید.

نوار کمکی ویندوز 8 و دسترسی ساده به صفحه Start
در صورتی که موس خود را به سمت پایین و راست صفحه نمایش ببرید منوی جدیدی به شما نمایش داده می شود که این منو تنها در زمان اجرای صفحه Start ویندوز نمایش داده نمی شود و مثلا در هنگام کار با Desktop نیز می توانیم از آن استفاده کنیم.


منوی ویندوز 8 مایکروسافت

 

همانطور که در تصویر بالا می بینید با استفاده از این منو می توانیم به سادگی در سیستم خود جستجو ( Search ) کنیم که در هنگام جستجو این امکان برای ما فراهم می شود که تعیین کنیم در میان App ها ، تنظیمات ، فایل موجود در سیستم خود و یا دیگر سرویس ها جستجو انجام شود. همانطور که می بینید ظاهر و امکانات جستجو در ویندوز 8 به صورت کلی تغییرات بزرگی را کرده است و به نظر می رسد که مایکروسافت با ایجاد این تغییرات بتواند دوباره در میان کاربران محبوبیت زیادی را به دست آورد.


صفحه ی جستجوی ویندوز

 

گزینه دوم این منو که مربوط به اشتراک گذاری ( Share ) می شود به صورت هوشمند این قابلیت را دارد که محتوایی را که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید با دیگر دوستان ، اقوام و … شما در اینترنت به اشتراک بگذارد که البته به صورت پیش فرض تنها می توانید محتوای مربوطه را به دوستان خود ایمیل کنید.


اشتراک گذاری محتوا


با استفاده از این منو می توانید به راحتی کنترل سیستم خود را بدست گیرید و از مشکلات مربوطه که در هنگام کار با ظاهر جدید ویندوز 8 برای شما پیش آمده است خلاصی یابید.

ترفند تکمیلی کار با محیط Start Screen ویندوز 8
در آخر نیز بد نیست با چند ترفند برای کار با محیط Start Screen نسخه جدید ویندوز کمپانی مایکروسافت آشنایی پیدا کنیم تا شما بتوانید راحتر با محیط ظاهری این ویندوز کار کنید. در صورتی که می خواهید یک نمای کلی از ظاهر گزینه ها و App های نصب شده در صفحه Start ویندوز خود مشاهده کنید تنها کافی است بر روی آیکون StartScreen در گوشه صفحه Start ویندوز 8 کلیک کنید تا مانند تصویر زیر بتوانید یک نمای کلی از App ها و دیگر گزینه های موجود در صفحه شروع ویندوز را مشاهده کنید.


نمای کلی صفحه شروع

 

در صورتی که می خواهید رنگبندی صفحه شروع ویندوز 8 خود را نیز تغییر دهید و با این کار جلوه جدیدی را به این صفحه بعد از مدتی کار با آن ببخشید تنها کافی است با استفاده از کلیک بر روی گزینه Setting در منوی سمت راست تصویر که در این آموزش با آن آشنا شدیم و سپس کلیک بر روی گزینه More PC Setting می توانید به محیط اصلی تنظیمات ویندوز 8 وارد شوید که مانند App جداگانه ای در سیستم شما نمایش داده می شود.


تنظیمات ویندوز


پس از ورود به محیط مدیریتی ویندوز 8 ، از منوی سمت راست صفحه گزینه Personalize کلیک کنید و سپس در زبانه های نمایش داده شده در قسمت راست تصویر گزینه Start Screen را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنیم از میان رنگ بندی و طرح های موجود می توانیم هر یک را که می خواهیم انتخاب کنیم و ظاهر جدیدی به صفحه شروع ویندوز خود ببخشیم.


صفحه تنظیمات Start Screen


در تصویر بالا می توانید نمونه ای از این تغییر را مشاهده کنید که در نهایت پس از این تنظیمات صفحه شروع ویندوز 8 شما چیزی شبیه به تصویر زیر می شود.


نمای صفحه شروع


هم اکنون با کمی کار با محیط Start Screen حتما می توانید ترفندها و نکات بیشتری را درباره این قسمت جدید ویندوز 8 یاد بگیرید.

 

 

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه، 24 اسفند ماه، 1390

 

خرید اینترنتی
 

نرم افزار حرفه ای تدوین فیلم - Pinnacle Studio Ultimate 16  
ویندوز 8 ، نسخه نهایی - Windows 8 Enterprise RTM  
مجموعه کامل درایورهای ویندوز 7  
مجموعه کامل Visual Studio 2012  
نرم افزار طراحی Corel Draw Graphics Suite X6  
نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از مقدماتی تا پیشرفته - Tell Me More 10  
آموزش شنا (فیلم های آموزشی)  
آموزش طراحی سایت با نرم افزار Dream Weaver  
مجموعه جدیدترین نسخه های ویندوز (به همراه مجموعه نرم افزار)  
موسیقی خواب و آرامش

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 1403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : سه شنبه 16 آبان 1391
.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی